Twitter

Abdullah Rindu Abi?

Thursday, February 19, 2009 , Posted by ummu_abdullah at 2/19/2009 02:21:00 AM


Bismillah walhamdulillah...

Dua tiga hari ini, Abdullah selalu sebut tentang abinya.

"Abdullah nak tido dulu lah, nak tunggu abi datang"
"Bila Abi nak datang ni umi?"
"Umi, Abdullah nak tengok kartun dalam laptop abi"
"Abi ada kelas ke umi dekat UTP?"

Banyak lagi pertanyaan dan pernyataan yang dilontarkannya. Kasihan juga kadang-kadang bila terfikirkan perasaannya. Apa lah agaknya yang dirasainya. Cuma yang selalu uminya buat, call abinya dan beri masa padanya untuk bersembang.
adacall

Jauh di sudut hati ingin membawa anak kecil ini langsung berjumpa abinya di sana. Namun masa dan tenaga membataskan segala impian.

Selalu jugak bawa Abdullah keluar jalan-jalan. Paling tidak mengurangkan sedikit rasa rindunya pada abi tercinta. Kenapa ek asyik rindu-rinduan pada abinya saja? Mesti kerana "kebosanannya" di rumah, tiada teman bermain selain uminya. Ingin juga bertukar teman, main bersama abi.

Malah, bukan saja persoalan-persoalan yang selalu diutarakan, malah sejak kebelakangan ini, selalu pula Abdullah menyanyi lagu "Dimanakah Abi." Mungkin saja-saja menghilangkan bosan, dan mungkin juga kerana RINDU...
peluk

Currently have 3 Komen:

  1. .....dawwah lupa pakcik kot....."pakcik ghaawaaang"...pakcik aman baik kan..?................................................................................................................ingat pesan pakcik...ape yang penting ?....."Kje chameee...".....

  1. hang ni tak abis2... huhu

  1. eunsuh_88 says:

    slm.. hehe.. siannya abdullah.. ^.^

Leave a Reply

Post a Comment